jag saknar dig jag hatar dig.

Hej alla :). Ingen bra uppdatering, Men har inge fungerande Internet på datorn, Och är drygt att skriva på telefon varje dag :p. Kort sammanfattning, i torsdags så hade jag inte världens Bästa dag, så jag tog med mitt vin,cigg och gick till Luma. Hade en awesome kväll med henne o sen även sebbe. I lördags vart det fest för Matilduus som fyllde 20, Det va ganska awesome, vi va även ut på krogen, Det va sjukt kul, men sen drog jag o Jocke hem vid Stängnings dax och åt o så där, sen soooov vi som fan, Söndagen vakna vi tidigt men somnade om typ tusen gånger. Vid 6 tiden ungefär så drog han hem o jag körde en dejt Med sängen. Nu är jag o Matilduus på Ica, vi hittade chips som heter Kebab chips, med smak av kebab, lök och paprika. Nu ska jag hem o mysa ner mig i sängen, för Att förbereda mig inför imorgon :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0