Day 06 – Favorite made for TV movie

Jag visste inte riktigt hur jag skulle tolka vad dom menade,
så diskuterade lite med Luma och kom fram till att vi
tror att det menas att en film som är mer gjord för tv mys,
inte riktigt bio mys. 

Och jag vet inte riktigt. Finns så många som inte är jätte mega bra,
men som helt klart duger att titta på när jag sitter hemma liksom.
så nu är det bara försöka komma på ngn. tänk. tänkt. tänkt. som Puh
hade sagt ;) hihi... 

Typ alla disney filmer, för det blir så himla konstig stämning
om jag går ensam till en barn film och sitter och stor gråter
som ett litet barn till filmen ( vilket jag gör till ALLA disney filmer)
när inte ens barnen gråter, för att dom är starkare mentalt än vad jag är :P
hahah. töööönt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0