Zebra.

idag är en bra dag känner jag, eller det har dom senaste dagarna
varit måste jag ju erkänna :)

Somnade inte alldeles för tidigt igår, dock lite sent.
Och min väckar klocka kände inte för att fungera riktigt som den skulle
imorse, så den ringde inte, och jag försov mig, men
jag är iafl på jobbcenter, kom 40 minuter för sent.
Vi sitter här o har skojsigt och så där. Skrattar så jag dör,
och får hjärtattack lite titt som tätt av Lindas jävla vibration på
mobilen. haha! dör!

Snart blir det sticka ner på stan o ta en fika med Tommi (antar jag)
och Linda, mysigt. Efter det ska jag nog springa förbi Sanna och säga hej
och snacka lite skit o så där :).

nej nu ska jag fortsätta med körkorts frågor. hörssssssss!


 Puss!

Kommentarer
Postat av: Yohanna

SV: haha ja jg mena bilder, gilla texten :P

2011-03-16 @ 17:49:03
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0