You big bully.

Har inte somnat ännu, helt sinnessjukt, men har ju sina anledningar.

Men eftersom jag ändå är vaken kan jag nu uppdatera om dagen.

Varit på topp idag som sagt, och har bara blivit bättre och bättre.
blev kila iväg till Amanda en sväng för att planera lite o så där,
självklart massa skitsnack, som vanligt, kollade på djungel duret
Hugo och hade mys:).

Sen gickjag ner till utanför hallen för att träffa herr mysig.
Vi drog vidare hem till Nicklas och hade kaffe rep,
skit snack och ännu mera mys. jajemänsan!
Efter några timmar där, så fick jag skjuts hem, snällt,
ja det tycker jag, men tråkigt att mysig inte kunde stanna pga jobbcenter o sånt.

så gick jag in o skulle sova, men så fick jag mess av mys istället,
och har messat sen dess, är några timmar nu,
men han har gått o lagt sig, och det ska banne mig jag oxå göra.
och gissar på att det kommer göras med att läsa ett o samma mess
tusen gånger om, och somna med ett leénde på läpparna.

Du+jag+familj+kärlek, dina ord, inte mina. man kan alltid hoppas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0