Tiden kommer aldrig mer igen.

Vaknade imorse, gick upp för att ringa Barnmorskan och tandläkaren,
kom inte fram till Bm dock, skit grejer. Men tandläkaren kom jag fram till,
fick komma in på jour tid.
Så va bara knalla dit till klockan 10, så skulle dom ta kort,
ville bara döda någon av smärtan, sen peta och grejer, smäääärta.
Så skulle dom spola rent, då börja tårarna rinna av smärtan,
höll på o hugga dom i fingrarna alltså, så sjuuuukt jävla ont,
försökte nyss äta, men gick inte :(. skit grejer.
Fick även betala 430 kr för att nästan bli döda, inte okej!
Så va det bara gå ner till apoteket efteråt för att hämta up nå jävla gele och grejer.
Får hoppas det blir bättre nu, men ska iafl tillbaka dit igen på fredag,
kommer gråta av smärta då osso antar jag :(.
skit grejer, funderar på att lägga mig i badet strax och glömma bort smärtan
och få upp lite värme, för fryser nå sjukt mycket. Nu har jag klagat klart! haha !


HÖRS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0