Riktiga rim slaktare.

nya tag, skiter i gårdagen och ser till framtiden istället.
asnice.

Började dagen med att gå till barnmorskan, väl klar där
kilade jag över till Katta och drack kaffe, snacka skit och följde med
henne ut med Rambo, sen gled vi till ksk,
där åkte vi på jobbcenter vidare till heby sågen, det va .. hmm.. intressant..
eller iallafall läskigt, tyckte både jag och Linda. haha!
Vi gick där på helspänn när det låtade illa och folk åkte med sina
truckar i hundra åttio och siktade på oss, eller ja, dom kunde ha siktat
på oss, det är tanken som räknas haha!.

Sen gled vi tillbaka, fick skjuts hem , så hjälpte jag en liten kille
som försökte förtvivlat ta två cyklar på samma gång, stackarn,
så tog ena cykeln och gick med lill pojken hem.

Sen blev det gå ut med hundarna, och nu sitter jag här och lyssnar
på fin fin musik och är allmänt uttråkad faktiskt! haha !

Men sånt som händer !

Puss



"Jag siktar mot toppen så långt jag kan nå. Jag kommer in rullar hårt! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0