I'm gonne keep my angel close.

Imorse tralla jag upp, gick över till min bästavän 
innan det bar iväg med henne till västerås, skulle till läkaren.
Du va sååå duktig min älskade! <3.
Sen väl hemma i sala igen drack vi kaffe och snacka massa skit.
Mysigt, som alltid! <3.

Har dock saknat min röd-tott Linda, och Christoffer idag,
och imorgon ska dom till måns ols, så jag blir ensam :(.
Inte riktigt okej tycker jag. Men vi får busa massa på
fredag istället!

Sen för ett tag sen kom min finaste o hämtade mig, vi skulle
ner på stan och fixa lite ärenden och fika, mysigt. JA!

Nu ska jag snart lägga mig i ett bad,en stund iallafall,
senare kanske träffa min fina igen i hopp om att få lite puss kalas
innan han åker hem igen, vilket suger :(.



Nej hej hopp gummisnopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0