i'll be fine without you.

Ja igår drog jag som sagt hem till min bästavän.

Vi hade så galet underbart! Snacka skit, skratta så vi grät och mådde bra! :).
först kollade vi på melodifestivalen, sen så spelade vi wii,
vi dansade på dans matta, och guuud så vi skratta! haha.
och kvinnan ville nog döda mig! haha!
Så spelade vi även Super mario bros och mario cart
innan det va dax för mig att traska hem, skönt vare o
komma hem till min underbara säng.

Satte telefonen på ljudlös eftersom jag inte ville bli väckt,
och det gjorde jag rätt i, hade fått två mess av herr B inatt,
och ett imorse av Nicklas som vanligt :).
Men fick sova ut, det behövde jag, sjukt skönt måste jag ta o säga :).

Idag har jag inte gjort så mycket.
Badat i två timmar ungefär, sen drog jag ner till Dennis
för att ge Marcus sin laddare som han glömde här igår :).
Sen nu väntar jag på att min smultronblomma ska höra av sig
så ska vi ta en cigg och snacka lite skit :).

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0