how much i adore you.

Igår vakna jag av en skiiiit dröm rent ut sagt. blä!
Sen gick jag till jobbcenter, där vart det dessto mysigare med folk!
Efter det gick jag hem, kolla på BB,
innan detbar iväg hem till min bästaste bästa vän o hade mys
med henne och Rallekalle! bästa!
Sen drog jag hem.

Idag har jag vaknat, gått till jobbcenter, trivs med människorna
jag har här med mig, men är inte på topp,inte varit det på två dagar.
Vet inte riktigt varför, mitt psyke har bråkat med mig i två dagar,
vilket suuger som fan! Vet inte riktigt varför om det är drömmen
som gjort det, eller om det är att jag varit stark och hållit skenet uppe
för lång tid, och trängt undan allt och att det börjar komma ifatt,
jag vet inte riktigt, eller om det bara är det tråkiga vädret som
gör mitt humör så här, vilket fall som så hatar jag det hårt!
Skit samma. vi hörs. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0