Dom är inte som du.

Tre saker jag inte förstår mig på:
Hur man medvetet vill göra en annan människa illa.
Matematik.
Karlar.
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet :
En dator, katt skål, hudlotion.
Tre saker jag gör just nu:
Lyssnar på musik.
Skriver den här skiten :P
Väntar på bättre tider.
Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Skaffa familj(och allt det innebär;bröllop,barn,hus osv )
Hoppa fallskärm.
Åka utomlands.
Tre saker jag kan:
Prata för mig.
Vara förbannat envis, både gott och ont.
byta från topp humör till depp humör på två sekunder.
Tre saker jag inte kan:
Sluta bry mig om min omgivning.
Vara rent av elak mot någon.
Vara sur på någon för länge.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Mig så klart ;)
Musik som gör dig glad.
Positiv kritik (komplimanger i alla former)
Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Köra bil.
Sjunga. Sjunger hellre än bra ;)
Svepa en hel öl utan att vara på väg o spy pga kolsyran! haha!
Tre favoriträtter:
Kassler och risbädd (mamma special).
Wok.
Nudlar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0