Another one of my misstakes.

Igår så va jag på jobbcenter, sen drog jag ner på stan
och fika med Sanna <3. Sen drog vi vidare hem till henne,
snacka massa skit, sen kom även Barden hem,
så blev det big brother tittande och chirre mys! :).

sen vart jag tok trött o drog hem, hann sova ungefär en
halvtimme innan jag blev väckt och tydligen skulle ut
och åka bil, vi åkte ut till möklinta och tillbaka,
utan någon som helst anledning egentligen :P
Sen drog vi två in och kolla på film o sov.

Vaknade idag med världens irritation, vet inte varför,
helt cp. men iafl, så kom Dennis och Anna upp hit för
vi skulle åka ner på stan o gå på bolaget, men så blev det inte,
vi drog till Liljas där pojkarna skulle käka.

Och nu sitter jag med fetaste huvudvärken och väntar på mat,
och sen bär det av till min bästavän <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0