Älskling jag vet hur det känns.

haft en okej helg faktiskt.

I fredags vart det först tandläkaren, kostaste multum.
På kvällen blev det film mys med Linda och Christoffer, mysigt! :).
Vi kollade på Ed wood, tog oss en nostalgi trip, skratta och
mådde bra , sånt där som vi brukar göra tillsammans alltså :)

igår så på dagen hade jag tråkigt, skulle handla hund mat o så,
snälla Victoria va så snäll och körde mig, så jag slapp bära. skönt.
Vi satt o snacka skit, efter hon dragit så funderade jag på vad jag skulle
göra resten av kvällen,så bestämde jag mig för bio.
Vilket Victoria och Nico oxå va sugna på, så
först stack vi och käkade, sen gick vi på "i am number 4",
jävla bra film måste jag säga. lätt värt pengarna!

Efter filmen visste vi inte vad vi skulle göra, tänkte säga godnatt och
skita i den kvällen, först körde vi hem nico, sen fick vi för oss att
vi skulle gå till victoria(gamla bergmästaren) o ta en öl, så vi åkte först hem
till mig så jag fick sätta på mig jeans, sen hem till viccan för att
hon skulle oxå byta om, men vi vart kvar där jävligt länge,
vi kolla på coyote ugly, snacka skit och drack vin.
när vinet va slut traska vi ner på stan, men efter  många om o men
hamna vi på hotellet istället, rätt trevligt,
fick dansa lite och sånt där mysigt, träffa ngr mysa människor,
vissa fullare än andra :P haha. kul!

Nej sen drog man hem och sov typ.
Idag har jag inget planerat, får helt enkelt se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0