Du fyller varje ögonblick med ljus.

Igår så fylde käraste Emil år, grattis vännen! 
Vid 1-2 tiden kanske? Tvingade finaste Marcus över mig dit,
för att kramas, pussas o mysa. Och kramas med Emil,
kollade på DÅLIGA parodier!, haha. 
Vi åt smörgås tårta, sen sa MARCUS själv att vi skulle bada,
chocken va fan inte liten ;o haha. stööööörsta badkrukan!
vi bada iafl, fiska,kollade när pojkarna spelade basket.
Sen bar det iväg till Brunnvalla för att sova. Somna väl inte fören vid
4 på natten, men sånt som händer ;) haha! 
bästa ever va att hålla med, att inte säga emot,
han vart lite confused i huvudet när jag höll med om saker
istället för att säga emot som alltid. hahaha!



Idag vakna man, lalla omkring på gården, M skulle göra rent 
maskinen, jag vart nog lika blöt, fuskigt!
drog till stan, va barnvakt åt bästaste Rasmus,
vi hade så mys bara han och jag, sen har jag spenderat
kvällen ihop med bästavän<3. Mysigt värre!



Nu ropar sängen, måste upp i tid imorgon.



Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0