this is a true story.

God dagens!

Idag så åkte vi till någon gruva, Thistbrottet eller nå sånt,med jobbcenter.
sjuukt läskigt, vi fick dock världens hetaste outfit måste jag ju erkänna ;).
va dock sjuuukt läskigt där nere, 150 meter ner liksom,
kol svart, grott människor som vill döda en o sånt där,
höll på o dö där nere fan, nästan på riktigt..

vid 15.00 ska jag till vet. med hundarna, årlig hälso undersökning och vaccination.
Senare blir det väl o träffa babe skulle jag tro!, hoppas iallafall :).

Igår planerades lite saker, kommer bli så sjuuukt mysigt.
När det närmar sig så berättar jag,
men vi har planer som ska sättas i verket nu.
Älskling vet verkligen hur man får mig att sväva på moln.
Kommer bli underbart <3..

Nu ska jag ta en power nap innan jag måste ut och
ta lite kiss från min hund för provtagning!:P


Puss!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag är så glad för din skull finaste <3

2011-04-20 @ 15:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0