Space bound..

Nyss hemkommen. Sjukt skönt o komma ifrån, få skingra tankarna
och vara omgiven runt människor man trivs så förbannat mycket med!

När vi kom hem till skogen igår så satte vi oss o snacka skit med
Helena, kolla på cis och navy csi. Bra skit.
vid 12 insåg vi att det va sov dags, så gick upp o la oss,
men somna vi? nej. Låg väl o snacka om massa roliga
saker i typ 2 timmar kanske. Man lär sig nå nytt om alla någon gång.
Mysigast ever tror jag. Länge sen det kändes så bra att somna
som det gjorde igår.

Idag va vi duktiga o gick upp i tid. Åkte till Gåvan för han skulle köpa
nå olje filter till traktorn, men väl där så fanns det inte..
Så va bra o åka tillbaka, ut med skotarn o hämta lite ris.
Sen kom Helena hem, så satt o snacka massa skit med henne
medans älskling va ute o svetsa på grannens 4hjuling.
Sen åkte vi tillgåvan för att köpa hund mat för att sen komma hit.
skönt o få skingra tankarna som sagt, va med en människa som får
mig att må så fruktansvärt bra, sväva på moln.

Nu funderar jag på att gå ner o käka mat, för att sen höra av mig till
babe som jag lovade.

Take care! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0