Skjorta kavaj och röda byxor,röda byxor,röda byxor!

Igår vart det mycket mys med busigaste Röd-tott och Stoff-fifee!
Vi kollade på bra film,tjockade i oss massa chips och dipp som
jag tyckte vi förtjänade, lyssna på nostalgi musik och sånt knas
som bara vi kan. Bästa kvällen på hela veckan måste jag säga.
Dom människorna vet verkligen hur man får mig att skratta och
må riktigt jävla bra igen, hur jobbigt saker och ting än känns.

Tjernobyl-sälen va det bästa på lääänge! HAHA!


Idag har jag mest skuttat omkring och varit på strålande humör,
men kan man mycket annat när det är så här vackert väder utanför?
Älskar't . Har även vart till ica och köpt på mig massa mat
till nästa vecka då  jag ska bo i broders lägenhet.
Trivs. Ikväll ser det ut att bli lite öl iallafall, och det tycker jag om!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0