need to grow older with a guy like you.

gårdagen va inte så spännande egentligen,
satt mest vid datan, Amanda kom hit med datan och lite grejer.
Sen kola jag på heroes o så.
Men dock så mitt lilla hjärta Sheeba igår kväll vart han livrädd,
han ställde sig o stirra upp mot taket över min säng,
la svansen mellan benen, tröcker ner sig under mitt databord
vid mina fötter, låg o pep som en idiot, och stirra upp där hela
tiden. Efter en timme ungefär, skulle jag ut ur mitt rum en snabbis,
så lämna honom där inne, han fick panik o yla o försökte ta sig ut ur rummet.
Tror ni det va lätt för mig att lägga mig i min egen säng o somna då elr ?
haha. höll på o dö, jag grät av ren panik, så har man en så söt
pojkvän som bara skrattar åt en, hur INTE okej är det då ;o haha!
Onda jävel!

tänkte uppdatera lite nu, för kommer nog inte hinna det något mer under helgen,
för idag är det massa o göra under dagen eftersom festen är ikväll:).
Så¨måste fixa ljudet o i lokalen, även fixa mig själv o så där.
Sen imorgon på morgonen blir det städa det sista i lokalen,
sen troligen hjälpa mamma, sen ska jag till min efterlängtade
skog, kan inte säga att jag klagar!
Och där ute så sitter jag inte direkt vid datan liksom.

Förövrigt suger det att vara vaken nu, trodde vi börja halv 9 som vanligt,
men det gjorde vi ju inte,börjar 10 i 10 på stationen, men kommer
aldrig hinna åka dit, värdelöst :(.

nej nu ska jag slänga i mig ngt ätbart, sen se om jag kan
sova ett par timmar till så jag inte är lika trött ikväll!
Skriver väl när jag kommer hem på söndag.
Ha en bra helg alla, för det har jag planerat att ha, en förbannat bra helg!
Precis som resten av denna vecka, yäääy!

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0