lång död orm.

lyssnar inte på musik och visste inte vad jag skulle ha för rubrik. haha
så tog en rubrik från ett klipp på youtube som vi nyss kollade på här
jobbcenter. haha.

går dagen va inte speciellt intressant, plöjde mest igenom en massa
heroes typ. Låg i min säng o tog det allmän chill egentligen.

nu sitter jag på jobbcenter iafl,sitter och skrattar o mår allmänt
bra med min fina röd-tött och Christoffer! Jag gillar läget faktiskt!

Efteråt verkar det som jag ska ner på stan o fika med mina
pärlor oxå, får se om jag hinner se ngt av babe oxå, kan alltid hoppas! :).

Nej nu ska jag försöka mig på att fixa det där personliga brevet och ett cv,
wish me luck, det lär jag behöva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0