Jag lever med mina minnen.

Ja igår åkte jag som sagt med Älskling hem.
väl där så skulle han va duktig och jobba,
jag va duktig och följde med när han skulle köra virke.
Fick fixa egna vägar i den där skogen, osv..

Sen när vi väl va hemma igen, blev det lite altanhäng.
Sen käk, sen bestämde vi oss för att
gå upp o bosätta oss på rummet, blev först kolla
på Askungen, den är sååå bra!
Sen kolla vi på någon film om andra världs kriget,
den va riktigt bra måste jag säga. Om
inte annat så hade vi mys.
Efter den filmen så stängde vi av o la oss
o snacka skit o mysade massa mycket! ;D.
Det gillas. Blev även massera honom, som vanligt! haha.
Sen körde vi en tvädeck.

Idag skulle vi ju egentligen till Uppsala.
Men vi va trött mössor, så Lena,Ida och Emrick åkte utan oss.
haha. när vi väl vakna käka vi frukost,
sen skulle vi fixa upp nå grejer på kärran som vi skulle
ta med oss o hämta grus,
älskling va så söt, han sa att han behöver inte va med i
bonde söker fru, eftersom han redan har mig som hjällper till. haha!
SÖT!

Sen tog vi rääääser åket till traktor och hämtade grus.
Väl tillbaka hemma så fick vi lov o åka iväg till christoffer,
han som Marcus har kört åt, för att snacka vad han skulle få för det.
Efter det blev det kaffe rep med familjen o så där.
Sen bar det hem hit. Nu ska jag ska ut med hundar,
sen mysa in the bed skulle jag tro..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0