I'm much too far away..

Som jag skrev sist så skulle det inte bli mycket till uppdatering,
mycket riktigt vart det ju så. haha.

I fredags va ju festen, hade skit kul.
Först kom älsk hit och skulle skjutsa upp mig o alla prylar dit,
så följde Patrik Andy och Nicklas med upp dit för att
förfesta och hålla sällskap med mig :). Det va ju trevligt.
Men det som gjorde min dag va ett sjukt fint sms,
kanske inte så stort för världen, men just precis då gjorde
det verkligen min dag, helt svag i kroppen. Min finaste. <3.
efter någon timme började det rulla in folk, mycket trevligt,
massa gamla vänner som man umgicks med förr tiden, och
sånt är alltid trevligt:).
Jag fick lite frispel, ungefär en halvtimme av hela kvällen som inte
riktigt blev som jag ville, men resten av kvällen hade jag det verkligen
as mysigt och skit kul! Så måste väl säga att det va lyckat!
Och på natten så fixade jag så Mika min lilla finne körde hem mig
älskling och grejer från lokalen, vi kom hem, hann knappt säga godnatt innan
vi båda decka, haha, man ska nog inte festa samma dag som man gått
upp alldeles för tidigt. haha.

Lördagen gick jag upp klockan 8, för skulle ju städa den där lokalen,
fimpar är fan djävulens påfund. Ännu roligare va det ju att
lämna sängen när finaste fortfarande ligger och sussar sött. nej.
Drog dit, fixade allt o så där, kom hem vid 10 halv 11 någon gång,
då kröp jag ner i älsklings armar och somna igen.
Vaknade av att han stirra på mig vid 1 tiden. haha.
Första gången ever han vaknar före mig! haha!
Nej vi klev väl upp strax efter 2, och drog ner till Dennis,
skratta åt honom som va så sjuuuuukt bakis, sen drog vi och
åt fetto mat, det förtjänade vi tyckte vi!
Sen vid halv 8 åkte vi hem till skogen, träffade upp Helena
på ica i Heby, fick världens varmaste kram. Om hon varit saknad!
Sinnessjukt saknad dessutom!
så på kvällen blev det film mys med familjen, vi kollade på Jonah hex,
käkade chirre, snacka skit och skratta herrans massa,
Janne får till sina grejer ibland alltså! haha! Hallibaba och dom 17 rövarna! HAHA!
Jag och Helena höll nog på att skratta ihjäl oss på riktigt. hehe.
vid 2 tiden gav vi upp och gick upp o la oss i sängen och snacka i
någon timme innan vi tvär deckade.

Vi fick väckning strax efter 12 idag, vi gick upp vid kvart i 1 ungefär o
käka frukost, men Janne tyckte vi va tidiga idag. haha. han känner oss två
helt enkelt! HAHA!
vi följde med Helena ut till stallet medans hon fixa o dona,
så fick jag o Lena lite ensam tid, det va mysigt, behövde prata lite ,
bara hon och jag.
efter det kom vi in och snacka ännu mer skit, drack kaffe och skratta.
Vid 5 tiden började vi åka till sala igen, va inte så pepp på det egentligen,
men vad ska man göra när man måste liksom.

Och nyss kom Amanda och hämta sina saker och jag planerar att
attackera mitt badkar ungefär! haha! kan behövas.

Kan inte säga att jag kan klaga på denna vecka eller helg,
har nog varit den bästa på ett år nu. Helt underbart!

Nej nu ropar badkaret!



"Jag älskar dig :) Ville bara berätta det:) <3"
mitt finaste älsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0