falling down.

Igår kväll va helt okej.
Det blev öla hemma hos Dennis, trevligt folk kom,
Janne,lillen,rockabilly,Frida och lite mer folk.
vi drack öl, dansa, jag typ flög efter Janne som slängde omkring med mig, haha.
Massa trevligt. Vissa blev fullare än andra ;) Janne somna så sött så! ha!
Sen kom även efterlängtade söta Matilda, gudars vad jag har saknat
den tjejen, helt sjukt. Polly ;)! <3.

Vid halv 2 tiden någon gång skulle folket iväg på efter fest och jag
kände att jag inte riktigt orkade, så drog hem och satte mig vid datan
fylle käkade o så innan jag gjorde en tvärdeck i sängen.
Idag har jag bara en sak planerat hittils, det är en dejt. Ja! :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0