Bring me back to life.

igår kväll blev det promenad o springa elljus spåret.
Va ute i ca 3 timmar, skööönt!

Idag så vakna jag, drog ner på stan för att ta en fika med Sabrina.
Sen kom även Emil o sällskapa.
Så lalla vi omkring på stan så kom även Timmy! Trevligt!
Snacka skit. Drog till bolaget, sen drog bina.
Jag och grabbarna drog till Lindströms där jag tog en öl,
sen gled vi ner i parken o chilla drack cider o öl,
förfest idag liksom ;).
Sen drog jag hem. nu väntar jag på att grabbarna och
älskling ska komma hit, så blir det massa grill mys o så där,
för fest som sagt för oss ikväll! ;) .
blir nog en rätt tidigt kväll för mig o älsk skulle jag tro med mys.
får se  hur det bli. vi hörs!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0