<3

Det är ett stycke dynamit, ingen halvdan grej.
En som pallar va me mig men samtidigt vara sig.
Och vi hittar på saker för vi gillar samma grej.
Ok, det är som att sitta på en trumf på hand,
Och när man väl trillat dit så känns det skumt ibland.
Du har, sjuka attribut, charm utan slut.
Ett sätt o vara på så jag slår bakut.
Jag e på jakt efter något speciellt,
inte vem som helst, det e min bättre hälft
.
som jag jagat halva landet som fått mig frälst,
som fått mig må bra, som har fått mig må kasst,
som fått mig bli svartsjuk, så jag fick det som last
.
men allt e passé nu, inga mer problem nu.
vi spelar inga spel nu, vi skaffar bara fler nu,
allt det där jag alltid drömt om att få.
Om jag så bygger upp en mur, du drar ner det på två
Du e ,helt klart ändå jävligt speciell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0