I can't keep from cry....

det va ett tag sen jag uppdater. mitt liv leker på som vanligt..

Mycket upp o ner. Nu ska jag iallafall komma igång med min medicin igen, skönt..
har ju i nte haft råd att hämta ut den, men nu blire ändring på det :).
skööönt! Sen så. jaa. jag är kär, känner saknad, känner lättnad, förvirrad
osv osv. allt är cp upp o ner liksom :P men jagär glad iallafall. hehe . bra skit!


Idag va det mys med Fia på kvällen, sen klocken tio mötte jag upp matilda,
vi åkte o glodde på bio, snabba cash, riktigt jävla bra, och joel är sååå snygg, hans
ögon är to die for. myes. hehe .

Jaa. Nu ska jag strax dejta min kudde, har sovit sammanlagt 4 timmar kanske
på två dygn, så är rätt sliten om man säger så. hehe!




HÖRSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0