i waiting for a miracle.

uppdatera inte igår, hann inte, eller ja, jag prioritera annat helt enkelt :P
igår morse gick jag inte upp kl halv 6 -.- men vart två riktigt långa promenader igår,
och joggade en bra bit :).  Pluggade inte skolan oxå, gick bra det vettyyy :D

idag blire mys hemma hos umeå <3 . gillart.

försöka ta en lång promenad idag iafl, för har typ
ett sår på min tå som är sååå infekterat ://. kan knappt gå liksom.
men känner attj ag måste ut o röra på mig minst en gång idag iafl.
blir ju såå mycket piggare av att röra mig har jag märkt.
skönt som fan. Plus att jag får ju rensa mina tankar.

men iafl. ni vet , dom flesta har ju en fristad, vissa sitter vid vattnet,
vissa är i skogen, vissa går till kyrkan osv, bara för att få vara,
igår kom jag fram till vad min fristad verkligen är, det är att åka BUSS!
ni som känner mig vet ju hur jag älskar att åka buss,, detär verkligen min fristad :D


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0