Satellite skin.

Heeeeej. ääääääääääntligen funkar mitt internet på datan, så sjukt skönt! I know you have missed me :D. Så troligen blir det bättre uppdatering nu iafl :). Ja vad har hänt på senaste tiden? Jag har druckit en herrans massa vin, haft mys och prat kvällar med Luma, träffat Jocke en hel del medans han va här, umgåtts med fina vänner, återfått kontakten bättre med gamla vänner, gått i skolan, myst med Sanna katten och hundarna, vilket gick kanon bra, Lynx är så dutti pojke. I helgen blev det fest, vilket va sjukt kul, tråkigt bara att min underbara Tottis inte mådde så bra mot kvällen bara :(<3. Idag fyller Smultris 21 år, grattis babe! <3. Igår och i måndags hade jag två "jag hatar världen"dagar, satt inne, isolerade mig från världen (förutom när jag va i skolan så klart), och det behövdes, och nu är jag som en ny människa och fit for fight för världen igen :D. Njuter av livet helt enkelt. I förra måndagen så köpte jag ny soffa, den är heeelt underbart, bästa Helena och Madde hjälpte mig åka och köpa den och sen åka och slänga den gamla äckliga soffan! :D. tuuuusen tack för all hjälp, ni är bäst! <3. Har även börjat med Dans i skolan på skapande verksamhet, as kul, på två lektioner har vi lärt oss koreografi till Grease lightning, och imorron ska vi börja med en ny dans till Rihanna, mer street, ska bli sjukt skoj, bara älskart. Det ända jag inte diggar just nu är att min spotify håller på o uppdaterar vilket betyder för lite musik för Therese, haha. Och att jag har alldeles för mycket sidvisningar och att det är för många som tittar min blogg VARJE dag, trots att jag aldrig skriver längre, har mina misstankar om vem/vilka dessa är, att det inte är dax att ta reda på sitt eget liv istället för att lägga ner så fruktansvärt mycket tid på mitt? But anyway, who gives a fuck? Imorron äre iafl skola som gäller, och daaaans, det ska bli awesome. Just nu trivs jag med allt, mitt liv, det va många år sen jag kände mig så positiv på livet . Och det känns bra, allt rullar på, fina människor runt mig, vissa lite bättre än andra ;), likey. Skola som fungerar utmärkt med väärldens bästa lärare måste jag säga, kontrakt på lägenheten jag bor i, mina djur mår bra och jag mår bra, kan nog inte ha det så mycket bättre just nu än vad jag har det :) Det va väl allt från mig tror jag ? :) Något någon vill veta speciellt ? :) "Klockan är sent det finns ingen tid för dig . Men du är nog den som jag borde vara hos " <3

Kommentarer
Postat av: Magnus

Det gör mig oerhört lycklig att du är lycklig. Hoppas att detta håller i sig. :)

2011-10-05 @ 06:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0