Nånting stort på gång.

God kväll folk :).
Igår hade jag en skit dag, så tog med mig alla djuren,vinet och drog över
till Luma och chilla gärnet med henne och Håffa, vi hade en relativt
trevlig kväll måste jag säga :). 

På natten följde Nicklas med hem hit då  jag inte ville vara ensam,
men den karln vet verkligen inte hur man håller käften alltså,
hahahah. så fick inte mycket sömn. 
Men när klockan ringde kvart i 8 imorse var det bara kliva upp så fint.
Helt död på förmiddagen. haha. Men ja. En intressant dag i skolan,
folk fick åka på piss prov, folk blev utkickade från skolan,folk blev misshandlade,
ja det är inge drama alls på min skola, jag loooovar!haha.
Nej men iafl, väl hemma så har jag bara legat i sängen då jag är helt död idag.
Ska strax skutta ner i sängen igen, sköööönt. 

Vissa människor är bara för roliga och patetiska! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0