More distance between us.

God dag :) I torsdags natt invaderade jag mamma med hundarna klockan 1 på natten ungefär. 
Jag blev akut mega sjuk, och då blir jag sån himla mamma gris. Sen igår då hämtade vi kissekatterna :). 
Mysigt, nu är hela familjen samlad, vet inte riktigt hur länge jag stanna här, hade tänkt stanna
tills senast måndag, men Billy frågade sin matte igår om han fick ha sin kompis
sova kvar längre, och det fick han, så får se om jag blir kvar i veckan oxå, myyys!
Förstår verkligen inte varför jag flyttade hemifrån (A) haha, den tanken kan
dock ha och göra med att jag är mammig just nu när jag är så här sjuk ;) haha. 

Ikväll blir det fetta mig med mamma och ha mys som dom senaste dagarna.
Jag triiiivs.. 



:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0