Mitt hjärta brann och min åtrå var sann.

Kan du inte bara låta mig o mitt liv vara ifred? 
Kan förföljelsemani börjar ju bli rätt patetisk nu.
Seriöst. BETE DIG. Väx upp till den ålder du är,
fan jävla 15 års nivå. Och du är bra många år
äldre än så. Håll dig till ditt liv istället för
att kolla upp mitt hela tiden, tack ???! 
Iofs, varför skulle du sluta bry dig nu helt plötsligt
när du inte låtit mig vara i 1 ½ års tid, känner
du inte själv att det är rätt mycket stalker varning på dig ?`
lite pinsamt kanske ? LÅT MIG VARA! SNÄLLLLLA!!!!



aja över till nå helt annat. 
Igår drog jag och djuren över till sanna ( men egentligen är jag någon
helt annanstans i sverige tydligen ;) hahahha) vi kolla
på idol, åt massa gott, snacka massa skit och hade det mys. älskade vän <3. 
Men jag va ju inte där egentligen ! haha! 

Och idag tänkte jag plugga hela dagen och städa, men plugg går
inte då min dator kukar ur. Men löser nog det på nå vis sen :)

Kommentarer
Postat av: sanna

ahha nej jag börjar nog bli schizofren eftersom att jag pratade med någon hela kvällen igår som såg ut som du ^^ <3 haah

2011-10-22 @ 16:48:13
URL: http://sannapergel.blogg.se/
Postat av: Linda

Men Therese då, har du hittat en sådan timeturner som Hemione har i Harry Potter och kan befinna sig på två ställen samtidigt, utan att förtella mig om det? TASKIGT ;P

2011-10-23 @ 19:43:24
URL: http://thelovegood.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0