Mig får du inte tillbaks.

God kväll folket som läser min betydelselösa blogg ;D haha,

Dagen har varit bra, extra bra för att Nicklas hade kommit tillbaka till skolan då han försov sig i måndags och igår va han på kurs, anyway. Skolan va bra, som vanligt, hade roliga ämnen idag förutom på morgonen då vi hade matte -.- haha. Men sen hade vi historia, as kul då jag skriver om Kuba krisen.
Och efter lunchen så va det dax för dansen, såå kul, men sjukt svårt idag,
mycket snabbare steg, ny koreografi mer street, sist va det ju "fjant" dans,
som va sjukt rolig, men denna va mycket svårare.
efter dansen satte jag mig o läste i väntan på att Luma och Nicklas skulle bli klara med sin skapande.

Så drog jag hem, har läst, suttit vid internet,
varit ut med hundar o ja allt det där vanliga. Nu ska jag snart dra en tvärdeck i sängen.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva då ingen ville veta något? Eller?:). Pusss!


slänger in en ego bild ifall ni glömt hur jag ser ut liksom ;D

Kommentarer
Postat av: Linda

Svårt att glömma hur en skönhet som du ser ut Bus <3 Fika någon dag sen när pengar finns tycker jag <3

2011-10-06 @ 13:02:28
URL: http://You know it :P
Postat av: Magnus

Ge fan i att jävlas med denna tjej! Annars får ni med mig att göra!

2011-10-07 @ 19:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0