I'm everywhere you need me to be.

Helgen har varit helt magisk. Men jag har fan blivit för gammal för 
att gå ut alltså. haha. Sen är pojkar ute på krogen lääääskiga. haha.
Hade tjej kväll med Luma,Cicci,Hanna och mamma. Det va helt underbart.
Först åt vi god mat som jag tillagade, blev älgfärs biffar med hemma gjord klyftpotatis
och hemma gjord kantarell sås med hemmagjorda vitlöksbröd, duktig jag.
Sen drack vi gott och hade mysigt..
Detta blir nog det sista inlägget på denna blogg.
Känner att jag inte har energin till att orka
med att vissa människor läser min blogg.
Känner att det är dax för ett avslut på denna förföljelse.
så skaffar mig en ny idag, ska be en kompis göra en nu header åt mig
till den nya bloggen oxå så den blir snygg :). 
Vill ni ha min nya blogg är det bara säga till så skickar jag den till er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0