If you love me let me go.

Igår så hade jag en plugg date med Luma (Lilla My goes wrooooong on LSD) hahah. 
Det va trevligt, sen efteråt belönade vi oss med en massa god mat, gott vin o så där :).
Sen kom även oskar och sällskapade med oss, vart en himla massa skit snack och skratt .
Heeelt sjukt. haha. Sen någon gång på natten drog jag och Oskar hem hit för att
först kolla på film,dricka kaffe o så där, och sen sooova. Skönt.
Pojken bor ju i Saladamm så lite långt att gå kanske, så jag va snäll o lät honom sova här :).
Imorse vaknar jag av att HAN VÄCKER MIG KLOCKAN 8 på morgonen, då va Therese (Snusmumriken)
laaagomt glad kan jag säga ;) haha . Nejru.
Men efter en stund fortsatte jag sova, så klart! haha.
När jag vaknade vid 2 tiden så gick jag in i sovrummet och insåg att jag hade ett sugmärke på
min hals, hmm tänkte jag då, jag är 21 år med ett sugmärke, det känns ju lite halv wierd. haha.
Den där nedrans Oskar bara ställer till det :P haha . Men det är okej. 



Idag har jag stor städat, sjukt skönt nu, luktar rent o frääscht i hela lägenheten
och myser nu med tända ljus, fin musik och så där, jag trivs :).
Hade kunnat trivas ännu mer, men det går ju inte. 


Nej nu ska jag sätta igång med pluggandet igen om jag någonsin ska bli klar.
Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0