i thought you were diffrent, i guess it was the coma.

god kväll :D.
Stannade hemm idag med, mitt öra bråkade och så kände jag att
jag behövde en dag till o ta det lungt så allt inte tar om sig.
Men imorron ska jag till skolan, fit for fight. Saknar min klass,
min skola och mina lärare. <3.


Men iafl. Har pluggat, sen tog jag med mig Tottis och lilla söta E 
ner på stan o köpte lite piller, och lyckan jag kände när kassörskan
sa att jag hade frikort fram till juni nästa år går inte att beskriva. yääääyyy! 
Sen drog vi vidare till johanssons och fikade, fylld baguette med vitlök och räkor,
åååhw, såå gott. underbart! Vem behöver kärlek från karlar när man har mat
och allt annat gott???? :D haha. 

Sen så kom Tottis boyfriend och joinade oss ( vart dock lite avis på deras gullande ),
så drog vi till coop för att jag skulle handla mjölk och grädde så jag kunde göra
varm choklad, så nu har jag legat och myyyyst med tända ljus och varm choklad.
Jag triiiiiivs! <3333. 


Imorron blire som sagt skola, can't wait..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0