Do you even believe that?

God kväll. Kom hem för en stund sen. 

Haft väärldens mysigaste helg tillsammans med mamma och alla djuren,
vi åkte ju o hämtade katterna oxå, då jag inte klarar att vara utan Tira i mer
än ngr timmar :P. haha. fjant jag :D. Vi har ätit massa gott,mysit och hon
har tagit hand om sjuka lilla mig, är fortfarande inte sjuk, men måste ju till
skolan då vi har rätt mycket arbeten just nu som jag måste bli klar med. 

måste även berätta en skiiit flummig sak. hahah. dör.
Jag har börjat få ont i örat, och lägger i det ner så lär jag ju gå till
läkaren då det nog är öroninflammtion. Men nu till det roliga..
Igår natt hade jag så jävla ont att jag nästan grät ( och då har jag ont då
jag inte gråter någonsin av smärta ) , kunde inte sova osv. 
försökte med alvedon vilket inte fungerade, så googlade på olika
huskurer mot ont i örat, och det mest populära, vet ni va det va ? 
Att ha en fucking vitlöksklyfta i örat. hahahahhahaha. Dör.
så jag gick ner och hämtade vitlök och tröck in i örat, låg med det hela natten..
Och vet ni vad? Det fungerade :D hahaha!!! helt amazing. Så tog med två
klyftor från mamma ifall jag får lika ont ikväll . haha.


Men iafl. När jag kom hem så tänkte jag va duktig o plugga, men gick inte då
jag glömde bärbara hårddisken hos mamma och det är där som word är installerat.
Så blir plugga imororn efter skolan. Nu funderar jag på att attackera alla
mina kuddar som jag saknat nå för tvivlat ( för mamma har faktiskt en skönare säng än mig. ).
Tira trivs med att vara hemma igen, men Theo fick stanna kvar :( Då han trivs
sååå mycket bättre där, då känns det elakt att tvinga med honom tillbaka.
Så vi får se hur Tira hanterar det här med att vara ensam, annars får jag
hämta kisse bebis hos Cicci :). Får se  som sagt.
Nu ska jag lägga mig i sängen och mysa.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0