There will be no flag on my grave.

Fredag vill jag inte ens tala om, vill glömma att den ens existerar.
Jag är sååå sjukt hjärndöd ibland :( .
what ever. Lördags låg jag mest hemma med ångest,
tårar och serier för att försöka skingra tankarna..
Igår söndag spenderades med Nicklas här hemma,
först töntade vi oss med massa korsord i några timmar,
jag va gryyyyyyym ;).
Sen kolla vi på twilight<3, jag satte upp en ny plansch på min
fina man Rob <3. Sen snacka vi bara massa skit fram till 5 på morgonen
då han stack hem för att sova.


Idag har jag hunnit ner på stan, träffade upp finaste Röd-tott och
hennes guda gåva Elvira, jag bjöd på fika, vi snacka skit,
busade omkring, handlade lite kläder, gick till lek parken o lekte.
Känner mig alltid lite bättre till mods, lite lyckligare, lite mer hopp
när jag umgås med den där människan! <3
Sen drog jag upp till månsan, satt o chilla ensam, tänkte,
målade mina naglar o sånt där.



"Tillsammans klarar vi allt, bara vi har varandra." <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0