Större än dom trodde vi skulle vara.

Fredags:Ja jag började för festa som sagt.
Sen kom iallafall älsk till Sala efter han ätit med familjen och så.
Vi satt här hemma med våra vänner o drack lite,
sen gled vi över till nicklas, och fortsatte dricka och sånt.
Sen kände vi oss sega och ville gå hem, så jag o älskling stack
hem och decka i sängen.

Lördag: Vakna o mös, sen gick vi väl upp o käka frukost,
och jag börja dricka. Efter ett tag kom massa folk hit,
vi satt och drack, grilla och sånt där nice..
Efter vi käkat drog vi vidare hem till Dennis.
Snacka skit, drack ännu mer och bara hade det allmänt nice och kul.
Dock lite irrtation av en viss människa som bara är för mycket ibland!
Men vi dansa och sånt, gjorde oss gladare.
Sen drog vi ner på stan, fylle käka, träffa massa folk o så där.
Jag och älsk kände att vi inte orkade med folk längre,
ville hellre hem till sängen o ta en någorlunda tidig kväll med bara mys,
o så fick det bli, vi gick hem, han käka fylle mat innan det vart säng-häng! <3.

Söndag: vi har hunnit vakna, älskling va bakis den stackarn! haha! love it ;).
Sen drog vi vidare hem till Emil, snacka skit, käkade och så där.
Bestämde oss för att imorron får det bli eckerö linjen med honom och Ellie.
Mysigt.
Vi drog sen hem hit, snacka skit med mamma innan det va dax för honom o
åka hem för att hämta data o så där, snacka med sin mamma.
Så nu väntar jag på att han ska höra av sig o säga att han är på väg hit, igen.
MYSIGT! :D. Me löööve it!

Nu ska jag ner o fika med mamma och bröder. vi hörs!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0