Put you back on solid ground.

Kom precis hem från Emil.

Idag åkte vi som sagt med Eckerö linjen.
Hela dagen har varit så gott som perfekt.
På bussen dit satt älskling och Emil och tyckte dom va
skit roliga som härjade sönder, va 3 åringar o så där,
men lite små söta va dom väl, även fördjävuls dryga
när jag inte kunde klara spelet pga av dom ;) haha.
Väl framme så möter Angelica upp oss,
visade oss runt lite granna, innan vi lalla iväg o satte oss
på en soffa där vi härja, skratta och bara mådde bra,
vi alla behövde det här, verkligen jag o älsk.
Där Emil lyckades spotta på sin egen hand, och vi dogde
av skratt måste jag tilllägga, haha, klant!
Sen när vi va ute på däck för att dom skulle röka,
så fick jag spotta i Emils hand, för det blåste så jävligt,
och han sa, ja gör det då. haha. DOG!
På vägen tillbaka blev det såklart käk,
vi åt tills vi typ dogde, vi va alla heeelt döda av all mat.
Vi kände oss även fulla pga att båten gjorde att vi alla vingla,
vi fnittra som fjortisar oxå, haha, älskart!
Har även knäppt massa bilder som kommer upp så fort jag
lånat ena usb saken av min fina.
På bussen tillbaka till uppsala så va grabbarna lagomt
flumiga igen, lekte med dom där jävla påsarna,
vi alla skratta så vi grät, helt sjukt! haha.
Väl hemma i sala så drog vi upp till Emil, grabbarna skulle spela,
jag vart uttråkad o gick hem för va tvungen o gå ut med hundarna.
Har inte riktigt bestämt mig om jag ska gå tillbaka,
det är liksom kallt och läskigt mörkt ute, inte okej.
Men älsk vill att jag kommer, så får se hur jag gör,
får liksom aldrig nog av honom. Aldrig någonsin.

Bilder kommer inom kort som sagt! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0