Kan inte längre andas.

Igår: Jag och älsk vaknade, drog iväg till johanssons
för att äta frukost eftersom det inte fanns någon
som helst frukost här hemma. Det va mumma.
Hämtade upp Timmy på vägen o mötte Dennis på stan.
Sen kom även Tommi och sa hej hej! haha.
Efter det drog vi ut till ösby för att Dennis skulle hämta sina
arbets kläder, sen släppte mitt hjärta av mig hos fia för
skulle ju leka med henne och bästa Ralle kalle!
Kom upp dit och ungen sken upp som en sol när jag kom.
Det va inge bråk, bara skoj och skratt hela tiden,
sjukt mysigt. Fick även läsa godnatt sagan för honom o så där.
När jag läst klart så hörde älskling av sig och ville ta en cigg
innan han skulle åka hem till sig :(:(:(.
Och jag sa ju inte direkt nej till att träffa honom.
Stack ut , snacka skit, pussades o kramades innan han åkte.
Sen resterande av kvällen satt jag och min absolut bästa vän
och snacka en massa skit om roliga och mindre roligare saker.
Sjukt mysig kväll.
Vägen hem va värre. Värsta jag varit med om på länge.
Tack Marcus för att du fanns, för att du alltid finns. Du är det finaste jag vet. <3

Inte mycket sömn inatt direkt. Men överlever.
Idag: har jag hunnit vakna, ska strax skutta in i ett bad skulle jag tro.
Behöver koppla av lite, slappna av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0