i'm to fast.

Fredags:

Älskling kom hem till mig o hämtade mig, vi stack ut
o gled ungefär hela kvällen med folk, va hem till Nicklas som drack
öl i sin ensamhet. Åkte omkring ännu mer o retade polisen
hela natten innan det va dax o dra hemåt vid halv 4. trötta det va vi! haha.

Lördag: gick vi upp tidigt, för vi skulle åka till Rättvik.
vi åkte o hämtade upp Timmy sen bar det av, sjukt mysigt.
Åkte dit, kolla runt, bara mådde och busade runt.
Jag vart dock took kär i ett tok rosa linne med en pingvin på.
Sååååå söt, tog mig råd o köpte det. haha.
bilder på linnet kommer upp inom kort, även lite bilder från resan hem.
haha. så jävla awesome.

Väl hemma i sala igen så åkte vi hem till mig snabbt i väntan
på att timmy skulle komma, när han kom så drog vi
upp till månsan o satt o mös i solen och solnedgången och drack
en varsin öl, för timmy hade fyllt år. Grattis! <3.
efter de kom Andersson o hämta mig och älsk.
Vi skulle köpa mat på ica, sen åkte vi hem till mig,
och sen ut igen o gled med folk, race,busade med polisen
och förföljde Andersson med Chribba. Det va nice!
kom hem vid 2-3 o tok decka nästan efter massa mys! hehe.

Idag har vi inte hunnit mycket mer än att vakna,
chilla hos Dennis, sen drog jag hit hem till min bästaste bästa vän.
men hon är inte här, eftersom den jäveln är på bio, som jag osso ville.
men jag fick nöja mig med att va barnvakt o leka med hennes son.
Han har dock nu lagt sig, varit jätte duktig.
Lyssnat exemplariskt, och nu sover han.

nu ska jag nog glo på tv, har rätt tråkigt så att! haha.

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0