i'll be here with open arms.

Snabb sammanfattning av helgen va att i fredags
blev det va med folk som festade, jag va nykter,
trevligt, först Dennis, sen Månsan, snabbis till Nicklas,
sen va det en viss människa som fick migrän så va tvugna o sticka hem :).
Lördag först ösby, träffa folk, träffade saknade saknade saknade Andreas! <3.
sen blev det tid för fiska med bejb,Chribba,Emil,Linda,Johanna och nå annat folk
som chribba kände, det va trevligt, slutade med att bara jag fick fisk,
MÅSTE tilläggas liksom! sen massa åka bil, till ösby, månsan,ja överallt.
söndagen blev en road trip till tärnsjö och våla,
va minst sagt intressant, intressant folk och intressanta smeknamn. haha!
och idag har spenderats med att snacka massa strunt med Ida och Lena,
kan inte klaga. nu ska jag strax attackera min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0