I put my life togheter right now.

Blev inte dra till Emil idag, älskling kom o hämtade mig,
vi stack iväg o drack kaffe hos Dennis, sen bar det iväg
och käka pizza, som va sjuuukt gott.
Dit kom även Chribba och Tommi.
Sen åkte vi runt med Chribba,Andersson och Pudeln o donade saker ;) haha.
Försökte planera hur vi skulle kunna fixa pengar åt den stackars lilla
söta chribba som mer än allt annat vill åka till sin flickvän! <3.
Efter vi donat klart så åkte vi hem till Emil för att hämta älsks
dator, sprang in hit med den, sen gick vi ut till parkeringen
och mysade innan vi skulle säga hejdå, vilket suuuger.
Hatar att sova utan.
När jag väl kom in igen så började jag genast fixa med
bebis data, som jag lovat, har nu omformulerat om den,
fixat in alla driv rutiner och installerat alla grunder, guuud så snäll
flickvän Marcus har skaffat sig, iallafall när jag vill ;).
Har även fixat min data, omfomaterat om den och fixat gruder o driv rutiner.
Försökt fixa så mina bilder på mobilen ska kunna komma in på datan,
men är lättare sagt än gjort, får fixa det på nå vänster imorron.
Låna mammas telefon.
nu gosar jag i min älsklings skjorta som han glömde för ngr månader
sen som har blivit min sov tröja när jag inte har han o kramas med,
spraya den även med lite av hans parfym som han lämnat kvar här,
så den luktar mumma så somnar jag lättare!
Men godnatt och sov gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0