Turn around.

Ja veckan har varit upp o ner.
Har mest kutat omkring på stan, träffat folk o sånt där mys.
Lyckades även fixa en sådana dära födelsedags present till min bror.
Duktigt.
Igår så drg  jag ner på stan för att köpa lite alkohol,
träffade på Linda,Timmy,Finaste,Emil o massa folk i parken.
tog sällskap med dom ner till stan.
Sen va det nå cross grej på stan, stod där med
hjärtat i hals gropen, heeemskt. haha!
Gick sen hem till Smultris och snacka skit o njöt av solen.
Sen gick jag ner till parken, helt alone, HAHA, och chillade med
vin och så där, men det va ÄCKLIGT mycket knott,
heeelt sinnes sjukt. Va på väg att gråta av ren panik.
Men då kom finaste o hämtade mig, så åkte vi ut i skogen,
för att snacka lite, skönt.
när han väl skjuts tillbaka mig så hade Sofie, smultris och Elaine
tagit sig till parken, mysigt. Sen kom även Amanda,Nicklas,Kenny och Bea.
Vi drog till papillon o käkade, sen drog vi upp till 13 brottet och hade mys,
fixa eld, drack lite, umgicks med nå små pojkar som va där, hahahaha.
Intressant måste jag säga. haha!

Nej men en helt okej fredag iallafall. Nu lördag ska jag spendera
genom att iallafall rå om mig själv lite granna, kanske försöka städa upp
mitt rum, eller ja iallafall lägga in alla kläder i garderoben ;) . haha. 

Hörs..
Över ett år nu, med glädje, tårar och kärlek. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0