Samma grej.

Skön dag idag oxå.
Drog till månsan med Sofi, där vi även hittade Kenny,Robin
och Emil, tog första doppet, skönt som fan!
härjade o hade oss i vattnet. Så kom även amanda dit.
Sen bestämde vi folket oss för att grilla här hemma, sjuuuukt gott!
härjade o mös. Våra kläder, helt sinnessjukt. Dom hade morgon rock på
sig, och jag min one piece, vi va väldigt vackra. haha!
Sen drog vi upp till månsan igen vid 10 kanske, för att ta ett kvälls
dopp, så fick det bli, sjukt mysigt. Sjukt skönt i vattnet, vi har nog
fått en hel del sköna bilder denna kväll. hahahah! kommer dö när jag
ser dom alltså!


Nu ska jag lägga mig o kolla på min Kapten! <3.
"i could really use a wish right now".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0