jag vet hur du ser ut i inga kläder.

Lördagen blev inte riktigt som planerat.
Vi fick hem en ny soff grupp, så vart möblera om heela
vardags rummet,sjukt jobbigt, men vart mycket bättre iallafall.
Sen drog jag upp o chilla i månsan med Emil,Nicklas,Timmy och Robin.
så kom Matilduus dit, hon behövde prata med mig.
vi gled runt, snacka skit, åt mat o sånt där.
Väl hemma sen vart det spela Mario med mamma, mysigt.
Sen tog jag lite ensamtid med min Captain Jack Sparrow;). 


Söndagen va loveli. Började dagen med mer av min Kapten.
Sen stack jag upp till Månsan, där det planerades att åka iväg till
Hallsta gropen.
Alla drog hem o dona innan, då vart jag o Timmy ensamma kvar,
satt o chilla i solen med lite annat folk.
Sen drog vi till Ica, mötte upp resten av folket.
Vart jag,Kenny,Bea,Amanda,Finaste Marcus,Pudeln,Dennis,Nicklas,
Patrik,Andy,Timmy,Nicke,Hans tjej,Frida och två tjejer till, vi stack iväg, fixade brasa,
grillade korv och marshmallows(?), snackade skit och hade allmänt
mys vid brasan helt enkelt. Så kom även RockaBilly,Linda och Johanna.
Jag och Marcus satt mest o busade vid elden, som va gigantiskt!!!! 
Eller ja, han som drygade/busade med mig, så jaa. haha.
Så fick folket för sig att vi skulle dra därifrån, värdelöst. 
Men väl inne i sala igen så umgicks vi lite vid lidl,sen stack vi iväg
till skroten. Snacka skit o så där, innan det bar iväg hem.
Fick låna M:s jacka, för att jag inte skulle frysa ihjäl. haha. 



Nu funderar jag på att gå ut med hundarna, käka något,
sen kolla på ännu mer av min Kapten, mysigt!



Pusssssssshey!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0