Det står player skrivet i pannan.

Igår tog bästaste Matilduus studenten! <3. GRATTIS! Du är så sjukt duktig gumman!
På förmiddagen och så va jag med Sanna, vi stack till Psyk, 
sen vidare till ica köpte sallad, satt o snacka skit och sånt där :). 

Sen drog jag vidare ner på stan, mötte upp Bosse och familj.
letade rätt på finaste Matilduus. Sen drog vi hem dit,
korkade upp vinet, drack öl, bål, åt gott, sjöng,
SKRATTA NÅ FÖRBANNAT, jag grääät. haha. 

"Maaaaaaaaaaan". hahahaah <3. 
Skulle på hotellet, men va fööööör lång kö. sjukt. 
Träffade även bästaste Timmy som jag inte träffat på alldeles för lång tid,
säkert ett år sen. Myyys!


Idag har jag inte hunnit med mycket. Sjukt skönt, det har regnat och även åskat,
vilket va mindre trevligt, men nu fick vi LITE luft! Och jag drömde mig iväg till 
Forks, mysigt! 
Nu ska jag snart lägga mig i ett bad, eller om det bara blir en dusch,
för ikväll blir det på't igen ;). Dejt med mina män, Anders,göran och Ove! <3. haha!



HÖRSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0