Who made you king of anything?

Har jag inte typ världens snyggaste blogg nu ? :D Jo det tror jag. 
Bästa Sanna hjälpte mig o gjorde header!:D.  Tuuusen tack pärlan! <3.
Men iafl. Nu ska jag börja blogga igen, då blir väl ni glada som varit
in här varje dag hela tiden för att kolla hur det går med mitt liv
trots att jag inte har uppdaterat? Förstår inte hur du orkar lägga ner
mer tid på mig o mitt liv istället för ditt eget, men det är inte riktigt
mitt problem skulle jag tro, kul för dig liksom ;). 

Men den här bloggen kommer vara mer ytlig eller vad man ska säga.
Ska starta en ny, som jag ska LÅSA, där det kommer stå mer privata saker
om mitt mående, saker som händer i mitt liv.
För vill inte att en viss människa ska veta allt om mig. 
eftersom människan vägrar låta mig va ifred så är väl det ända sättet :).
Så den som ska ha den får höra av sig o be om lösenord :).
Ikväll blir det Västerås och Power meet med min bästavän!
Jag trivs, så hiiimla taggad. Kommer bli såååå bra!
PUSSSSSSS! :D

Kommentarer
Postat av: sanna

hehe inga problem gumman <3

2011-07-08 @ 16:08:28
URL: http://sannapergel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0