Twilight freak ;)

THE TWILIGHT SAGA - Lista!

Twilight / Om jag kunde drömma:
1. Favorit karaktär i boken/filmen? Edward Cullen 
2. Bästa scen i boken/filmen? Filmen: finns två, när Edward kommer och räddar Bella när dom där äckliga killarna är på henne. Och två är när hon får skjuts till skolan av honom när dom kliver ur bilen. I boken är det nog när dom är på deras äng. 
3. Favorit citat från boken/filmen? "When you can live forever, what do you live for?"-Edward cullen.
4. Bästa låten i filmen? Robert Pattinson - Never think
5. Favorit outfit från filmen? Öhm, Emmett tror jag. 

New Moon / När jag hör din röst:

6. Favorit karaktär i boken/filmen? Så klart Edward.
7. Bästa scen i boken/filmen? I Filmen är första attacken mot Victoria (the wolfs). Boken då är det när Bella tar sig till Edward innan han går ut i solen. 
8. Favorit citat från boken/filmen? "I can’t live in a world where you don’t exist."
9. Bästa låten i filmen?Vet faktiskt inte riktigt. 
10. Favorit outfit från filmen? Alice, alltid :)

Eclipse / Ljudet av ditt hjärta:

11. Favorit karaktär i boken? Edward
12. Bästa scen i boken? Tältet :P 
13. Favorit citat från boken?
"Ta hand om mitt hjärta – Jag har lämnat det hos dig!"
14.Vad ser du mest framemot i filmen? Det va tält scenen. 
15. Vad ser du minst framemot i filmen? Öhm inget ?

Breaking Dawn / Så länge vi båda andas:

16. Favorit karaktär i boken? Edward.
17. Bästa scen i boken? Isla esme
18. Favorit citat från boken? "What Do I Look Like? The Wizard Of Oz? You Need A Brain? You Need A Heart? 
Go Ahead. Take Mine. Take Everything I Have."

19.Vad ser du mest framemot i filmerna? Oj det kan jag inte skriva här riktigt, för då kommer folk bli sura för att jag spoilar :P

20. Vad ser du minst framemot i filmerna? ingenting alls!!!

21.Team Edward eller Team Jacob? TEAM EDWARD!!!
22. Favorit skådis?
Robert Pattinson
23. Vem skulle du vilja spela? Alice
24. Vilken är din favorit bok? Så länge vi båda andas! ♥♥

25. Vad tycker du om slutet i Breaking Dawn? Det kunde inte blivit bättre.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0