Now put your hands up.

Idag är dagen med stort D. så jävla awesome, idag åker vi! 
ska bli skönt o lämna Sala stad bakom oss o komma iväg lite. 
Känner att allt kommer bli awesome! 

Drömde inatt om en väldigt vacker människa,
som jag saknar nå sjukt mycket, som det säkert 
va ett år sen jag träffade. 
Den människa som betydde mest för mig 
en gång i tiden. Drömmen gjorde allt 
lite jobbigare, iomed att vi inte har någon kontakt
idag typ, men sånt går alltid att ändra. 

Förövrigt håller jag på o bli GALEN på dessa myggbett!:P 
Överallt är dom, gaah! haha ! 

Men som sagt, idag åker vi, så blir ingen mer uppdatering på 
några dagar, men det kommer bli nice. 
Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0