Med solen i ögonen.

Heeeej! Haft fullt upp därav den dåliga uppdateringen. 

I fredags så började jag dagen med att luncha med Matilduus,
mysigt. Sen blev det glida hem, kolla något avsnitt av Rederiet
innan det va dax för fix inför kvällen. 
När jag fixat klart mig gick jag hem till Tottis,
sen kom även Lu, vi började för kröka lite, 
snacka massa skit, sjöng dansa, bjöd upp folk från
gatan bara helt random så där. 
Sen drog vi ner till festivalen, vilker va jäävligt nice,
där träffa vi massa nytt rolig folk, och världens 
snällaste Robert som lät mig gå före i kiss kön
för att jag höll på o kissa på mig,  haha. 
Men Linda försökte först få gå före o sa att hennes vatten
hade gått, så hon behövde toaletten, hahahahah! <3. 
Vi öste i det där jävla öl tältet iallafall. 
Folket vi bjöd upp från gatan (Tomas o Olle), försvann
efter någon timme pga att T hade somnat, hahahaha! 
Sen gick jag hem iafl vid 2, polisen fråga om jag mådde bra
för att jag stog o kolla upp i ett träd, men det va faktiskt
körsbär där som jag ville ha. HAHA! 
Väl hemma hade min älskade mamma gjort fylle käk åt mig,
hon är ju bara för bääääst! <3. 

Lördagen blev det soooova typ hela dagen, iallafall fram till typ 6 på kvällen.
haha, jag va liiiite tröttis! 
Vid 9 tiden tog jag o drog vidare hem till Tottis. 
Där även Lu, Hångel Pär och Björta va. 
awesome! Hade as kul, men va sjukt trött. 
Hångel Pär satt naken i soffan, inte varje dag det händer ;). 
Men det är ju HP, så vad kan man vänta sig. 
En mycket intressant kväll, men som alltid med Tottis helt underbar! 

Idag söndag har jag mest legat o tittat på serier,
Teen wolf, säger bara OMG! Ge mig Derek, helst nyss! 

Imorron blir det kanske ner på stan o prata med Salabostäder.
Awesoooome! 

Nej nu ska jag ta dom där dagarna som jag inte hunnit med, 
sen lägga mig o sova :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0