I told you once.

Godagens! 

Allt känns så himla overkligt just nu,
jag ska snart flytta till eget, helt eget. 
Så himla skönt, befrielse, det är verkligen
välbehövligt. Och det är skönt 
att det ska bli mitt, inte ha någon sambo,
utan få va min egen ett tag . 

Idag har iallafall jag och mammi tagit ut alla mina saker från förrådet,
för att titta vad det är jag behöver, och vad jag har. 
Vi insåg rätt snabbt att det inte är så mycket saker jag behöver :P 
hade sjukt mycket. 
Det jag behöver är en mikro,kaffe bryggare, stekpanna typ. 
det som är viktigaste iallafall. Någon som har o vill ge så är det välkommet :P 

Men iafl. Nu sitter jag här o tänkter lite på det som komma skall,
tänker även på min dröm inatt som va skum satan, 
som ställer till massa knas i huvudet. 
Men får se vad som händer med tiden, kanske blir det så 
som man vill, annars så nöjer jag mig med allt ändå :). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0